Thursday, October 4, 2012

Lumbini

Helga 29. - 30. september reiste eg saman med 7 andre volontoerar til Lumbini, Buddhas foedestad. Lumbini Developement Zone er ca. 8 km2 stort og rommer mange templer! Vi leide oss syklar for aa faa med oss mest mogleg. 



Gjengen er klar for sykkeltur!



Les og laer





On the road again, i can't wait to get on the road again.. 





"Eternal flame"



Fint aa sykle langs denne dammen




Hello



World Peace Pagoda 




Sykkelen min:)


Fiiiiint.




Three cool girls: Cha, Flo og Gio :)




Tok til meg nokre visdomsord paa vegen..




Fine syklar i fin solnedgang:) 




Ein munk i fargerik omgivnad



Lumbini er plassen aa dra om ein liker templer! 
For min del vart det nesten ein overdose..

For aa ikkje gje andre overdose viser eg her berre eit utval;)

Vietnam Phat Quoc Tu Temple



Zhong Hua Chinese Buddhist Monastery


Myanmar Golden Temple


Royal Thai Buddhist Monastery


Nice, ikkje sant?:)

No comments:

Post a Comment