Tuesday, September 11, 2012

Kvardagslivet i Bharatpur


 Den trivelege familien eg bur hjaa: Mina, Mission, Success og Mukti




Bursdag. Success blir 5 aar




Rommet mitt:)




Eg har ein soet liten rooomie




Eit vanleg transportmiddel i Nepal




Salsboder




Chitwan Medical Teaching Hospital: 

Foerste vekene her skal eg vere paa foedeavdelinga.
Saag min foerste foedsel torsdag 6. sept kl 09:30 :p



Av og til er det lite som skjer paa avdelinga... 
Her med ein nepalesisk med.student, Shrav.





Ved markedet i Bharatpur. Crazy trafikk!




Hjaa tekstilseljar for aa handle stoff til kurta:)






Ein luftig tur heimatt paa tuktuken






Mina forbereder middag paa balkongen

 




Tradisjonell nepalesisk matrett: Daal Bhaat Curry 
Dette et eg til frukost og til middag kvar dag.




Mina's oppskrift:
(4 personer)

Daal (linsesuppe):

3 koppar vatn
1 kopp brune linser
turmeric 
salt

Kok opp vatn og linser. 
Smak til med turmeric og salt. 
La koke i 20 min

Bhaat (ris):
Kok oenska mengde Basmati-ris i 10 - 20 min til passe konsistens (ikkje klissete)

Curry (Tarkari):
poteter
loek
kaalhovud
tomater
evnt. chilli, boenner, gulrot, blomkaal
kvitloek
ingefaer
karri
turmeric
salt


(direkte oversatt etter Mukti og MIna):
Sett panna paa ovnen.
Ha litt olje i panna. 
Steik groensaker ei stund.
Putt litt krydder, turmeric pudder, tomater i panna and roer med ei skei ei stund.
Tilsett deretter litt vatn.







No comments:

Post a Comment